jueves, 18 de junio de 2020

RECOMENDACIÓNS PARA O VERÁN


"Niñas en el mar" Joaquín Sorolla, pintor impresionista.

Toca descansar, acabáronse as tarefas semanais, agora teremos tempo libre para facer as cousas que máis nos gustan: xogar, ir a praia, estar con amigos... ler.

Quero recomendarvos uns libros que estou segura de que vos van gustar:




Esta non é unha historia calquera. É a miña historia. Preguntarás quen son eu. Chámome Eleonora, son unha vampira e dedícome a papar os insectos que queren roer as páxinas dos libros da biblioteca onde vivo. Así que se es desas persoas que non cre na existencia de criaturas coma min, é mellor que non abras este libro, que o coloques nun andel e te esquezas de todo isto para sempre. Fin. Ou tamén podes atreverte a continuar. Mais para iso debes darme unha mostra de confianza e pasar unha proba. Atréveste?










Sara Allen es una niña de diez años que vive en Brooklyn, Nueva York. Su mayor deseo es ir sola a Manhattan para llevar a su abuela un tarta de fresa. La abuela de esta moderna Caperucita ha sido cantante de music-hall y se ha casado varias veces. El lobo es míster Woolf, un pastelero multimillonario que vive cerca de Central Park en un rascacielos con forma de tarta. Pero el hilo mágico de este relato se centra en miss Lunatic, una mendiga sin edad que vive de día oculta en la estatua de la Libertad y que sale de noche para mediar en las desgracias humanas o, si es necesario, llegar a regalar un elixir capaz de vencer al miedo.










Vampiros que no lo son. Salvadores que, en realidad, son forajidos. Seis libros que valen su peso en oro. Y lo más valioso de todo: la amistad entre personas muy diferentes.
Vera es una niña más bien solitaria que vive con su abuelo en una casita a las afueras del pueblo. Cuando, paseando un día por el bosque, encuentra un perro negro atrapado en un cepo, no imagina que va a verse arrastrada a una aventura llena de personajes que parecen siniestros (pero no lo son), otros que no parecen siniestros (pero lo son), amistad, enigmas y, sobre todo, mucha literatura.













Unha aperta, 
Ángeles.

No hay comentarios:

Publicar un comentario