lunes, 8 de junio de 2020

SEMANA DO 8 AO 12 DE XUÑO


Bos días,

estamos na recta final do curso e de primaria, será a última semana de esforzo deste ano, así que imos involucrarnos a tope, facer as tarefas con moitas gañas e ilusión para demostrar que somos capaces de facelo aínda mellor do que o estabamos  facendo.

Hoxe propóñoche comezar escoitando unha canción que me gusta moito, seguro que xa a coñecer,  titúlase PARADISE, é de COLDPLAY, escoita .



 Que busca a elefanta? Encontra o seu paraíso? Onde estaba? Que é para ti o Paraíso?



Crea unha nova carpeta, semana do 8 ao 12, dentro da de xuño.


MATEMÁTICAS

¿Qué le dijo un número 3 a un número 30? "Para ser como yo, tienes que ser sincero".


- Como todas las semanas comenzamos con CÁLCULO MENTAL,  dinos cuantas operaciones fuiste capaz de hacer en 2 minutos (tienes el documento en el drive para anotar cuantas hiciste). Anota tus resultados.

- Comienza  leyendo el apartado" RELACIÓN CAPACIDAD Y VOLUMEN"



- Haz los ejercicios 38, 39 y 40.
_ Tienes un documento en el Drive con los ejercicios de repaso.

- Resuelve



CIENCIAS NATURAIS




Repasamos o tema 1" A nutrición". 
Repetimos o mesmo tipo de actividade que a semana pasada.
Antes de cubrir o cuestionario, leo con tranquilidade  e comproba no libro que as túas respostas son as correctas.
Se xa o tes claro, entra de novo no cuestionario, responde ás preguntas e ao finalizar non te esquezas de dalle a enviar. 
Sorte!!




CIENCIAS SOCIAIS.

Atópaste nesta cidade e tes que interpretar o plano.




* Escribe as coordenadas dos seguintes lugares de interese( recorda que nos pares de coordenadas 1º ponse a coordenada horizontal):
Torre alta  (    ,    )
Museo do arte  (    ,    )
Biblioteca  (    ,    )
* Que lugares de interese se topan nas coordenadas ( G, 3 ) e na (D , 4 )?
* Indica o itinerario que tes que seguir, se te encontras no Museo de arte e queres ir á rúa Este.
* Debuxa o plano con coordenadas dun lugar en cuadrícula. O lugar pode ser un parque, a clase...



LENGUA CASTELLANA





"La cancela del jardín seguía abierta, tal como ella la había dejado el día anterior, y en el oscuro caserón no había ningún signo de actividad. Pero la niña estaba segura de que Bruno tenía que estar por allí. Rodeó la casa en busca de algún indicio, y de pronto le llamó la atención una estrecha ventana enrejada a ras de suelo que parecía dar a un sótano. Se arrodilló junto al ven­ tanuco, pero al otro lado solo se veía oscuridad.

–¿Buscas algo? –tronó tras ella una voz amenaza­dora."

"Tal como ella la había dejado el día anterior". ¿ Qué significa esta oración?
¿ A que habrá vuelto Vera al caserón? ¿ Quién podrá estar ahí ? ¿ Crees que se esconde? ¿ Qué harías tú?


- Aquí tienes la letra de la canción que has escuchado al comienzo. Léela con mucha atención.

"Paraíso"

Cuando era solo una niña
Soñaba ver el mundo
Pero este estaba fuera de su alcanze
Así que huía de sus sueños

Y soñaba con el para-para-paraíso
Para-para-paraíso
Para-para-paraíso
Cada vez que cerraba los ojos

Cuando era solo una niña
Soñaba ver el mundo
Pero este estaba fuera de su alcanze
Y  atrapa balas entre sus dientes
Viaje a Giverny: el paraíso de Claude Monet.

La vida sigue y se vuelve pesada
La rueda destroza a la mariposa
Cada lágrima es una cascada
En la noche, la noche tormentosa
Ella cierra los ojos
En la noche, la noche tormentosa
Lejos ella volaba

Y sueña con el para-para-paraíso
Para-para-paraíso
Para-para-paraíso

Ella sueña con el para-para-paraíso
Para-para-paraíso
Para-para-paraíso

Así que descansando bajo los cielos tormentosos
Diría: Oh oh oh oh oh
Sé que el sol comenzará a ponerse

Este podría ser el para-para-el paraíso
Para-para-el paraíso
Para-para-el paraíso.

- Vuelve a escuchar la canción mientras observas con detalle la pintura de Monet.
- Tienes preparada una tarea en el Drive.

LINGUA GALEGA 
Añadir leyenda

- Haikus.                                            

Outono en follas
de amores amarelos,
malditos versos.
Miro Villar

Feito de aire
entre pinos e rochas
brota o poema.
Octavio Paz

- Recordamos que os Haikus forman parte da poesía tradicional xaponesa. Son composición breves de tres versos de 5,7 e 5 sílabas. A temática soe ser sobre a natureza e o último verso está pensado para provocar sorpresa no lector.
- Inventa un haiku sobre o verán.
- Ilústrao e escribe o haiku no mesmo folio(ponlle o nome).
- Faille unha foto.
- Tes unha tarefa no Drive.


PLÁSTICA
- Observa estas pinturas todas elas tituladas: "O Paraíso".


David Miller

Artista dixital. Firebolide


El Bosco
Gauguin

Podes observar este vídeo para que che axude a saber como empezar 


- Fai a túa interpretación do paraíso, podes inspirarte nunha destas pinturas ou noutra que ti decidas.
A técnica a utilizar pode ser: lapis( non ceras) ou acuarela.
A tarefa podes facela en folio, cartolina(tamaño folio) ou lámina do bloc de debuxo. 
- Fai foto e envíaa ao Drive.


ACTIVIDADES DE ARCO 

Proposta semanal da profe Noe, veña que xa será a última.
  Clica aquí para vela: Actividades de Arco


INGLÉS

As tarefas de inglés telas no  Blog de inglés.
Para a corrección, enviádeas a englishbreycorner@gmail.com
Unha aperta,
Ángeles 😉

No hay comentarios:

Publicar un comentario