SEMANA DO 14 - 17 DE ABRIL
COMO ESTADES? ACABÁRONSE AS VACACIÓNS E COMO AÍNDA TEMOS QUE SEGUIR UN TEMPO ASÍ, EMPEZAREMOS A TRABALLAR DE NOVO, CON MOITO ÁNIMO E ILUSIÓN. QUE SE ACABA O CURSO, QUE VEN O VERÁN!!!…
MATEMÁTICAS
Traballaremos : “As medidas de lonxitude”.
Ponte cómod@ e visualiza o vídeo explicativo con atención. Se non o tes ben claro, volve a velo.
Agora entra en Conversión de unidades e realiza o exercicio K.1 que se che propón.
CIENCIAS NATURAIS
TEMA: “ A enerxía e os cambios da materia”
Empeza lendo: “ As formas de enerxía” nas páxinas 94 e 95.
Fai un esquema das formas de energía.
CIENCIAS SOCIAIS
- Tema 8: “España e a Unión Europea”
Le as páxinas 126 e 127. Fai as actividades 1 e 2.
- Como complemento ao tema, faremos un traballo:
”O meu concello: Ponteareas”.
Será un traballo en diapositivas e deberá ter os seguintes apartados:
· Portada( título, imaxe e autor/@).
· Ponteareas: Aquí inclúe extensión, poboación, parroquias, elementos naturais, historia, monumentos, tradicións, festas locais, símbolos e unha imaxe( mapa do concello).
· Concello: componentes do goberno, servizos e traballadores. (Inclúe imaxe do edificio do concello).
Selecciona a información que che interesa, non te limites a copiar e pegar.
Seguro que descubrimos moitas cousas que non sabiamos!!!
Este traballo non é para facer nun día , tómao con calma, vai pouco a pouco.
LENGUA CASTELLANA.
- Esta semana, tengo un juego muy divertido preparado para ti. Tienes que entrar a resolver los misterios de gramática y ortografía que te propone tu amigo Watson ;) serás capaz de resolver el desafío? Haz un ejercicio de cada bloque hasta que tengas todas las respuestas correctas.
2. Que te parece si dejas volar tu imaginación y te inventas un animal? Titularemos la actividad
” Animales fantásticos”. Recuerdas la actividad de las frutas imaginarias? Ya sabes, haz dos columnas: animales grandes animales pequeños. Elige uno de cada columna. Coge una o dos sílabas de cada uno, júntalas y forma una nueva palabra: será el nombre de tu animal. Cierra los ojos, imagínatelo y dibújalo. Ahora descríbelo: queremos saber sus características, donde vive, que come, cuales son sus costumbres. Haremos un bestiario y lo publicaremos en el blog.
- Comprensión lectora. (Edit. Anaya):
Lixo espacial: 1 3000 obxectos perigosos
No ano 1958, Estados Unidos lanzou ao espazo o satélite Vanguard I. Máis de medio século despois, aínda segue orbitando a Terra, e converteuse no máis antigo dos preto de 13000 obxectos artificiais que compoñen o lixo espacial.
A presenza destes restos e residuos de misións espaciais na órbita terrestre converteuse nunha gran preocupación para as axencias espaciais, debido a que as colisións a velocidades orbitais poden ser moi perigosas para as naves tripuladas ou para os satélites en funcionamento; ademais, poden tamén producir aínda máis lixo ao fragmentarse os obxectos existentes.
Desde o ano 1991, rexistráronse cando menos tres colisións na órbita terrestre por culpa do lixo espacial. A menos que se atope unha solución para facer desaparecer todos estes obxectos, as colisións irán aumentando.
Historicamente, o primeiro gran problema rexistrado sucedeu en setembro do ano 1991, cando o transbordador estadounidense Discovery tivo que realizar unha manobra para evitar un posible encontro con restos dun satélite.
ref: http://www.salteadoresdaarca.com/2008/11/lixoespacial13000obxectosperigosos .
Responde no Drive:
1. Que é o lixo espacial?
2. Cantos obxectos compoñen o lixo espacial?
3. Por que son perigosos ou prexudiciais? Escribe dous motivos.
3. Por que son perigosos ou prexudiciais? Escribe dous motivos.
4. Cal é o obxecto mais antigo dos que compoñen o lixo espacial?
5. Que ocorreu en setembro de 1991?
6. Procura información e explica que son os satélites, os transbordadores e as estacións espaciais.
Espero que vos gusten as actividades propostas.
Unha aperta,
Ángeles
No hay comentarios:
Publicar un comentario