domingo, 12 de abril de 2020

ARTISTADAS!!!!!

Seguramente a tod@s gustaría pasar a tarde do domingo por aí, tomando o sol, disfrutando da natureza...pero hai outras formas de pasalo ben, por exemplo lendo este diálogo que escribíu Emma Alén. 
Que o disfrutedes!!!! 
Unha aperta
 “Todo mundo  merece disfrutar da primavera”

Paseaba unha bolboreta disfrutando da primavera, cando no balcón dunha casa,  na fiestra, viu que había unha bolboreta pegada por dentro.
-Que fas aí pegada,  deberías estar fóra, nas flores!
- Xa me gustaría!  Non ves que son de plástico? Eu son de mentira! Non sei voar! Hasta me chamo Arana!
-Que é Arana?
-É un sinónimo en castelán de: mentira, irreal…
-Eu chámome Farfalla que é bolboreta en italiano. Pero eu quería preguntarche se… Non podemos facer nada para que podas disfrutar do aire puro?
-Non
 Farfalla non aceptou un NON!  por resposta.  Entrou na casa por unha ventá medio aberta  e tirou con forza  para despegar a Arana.
-Que ben pegada estás! Non consígo despegarte!
Entonces a Farfalla ocorréuselle unha idea.  Marchou da casa e volveu, con máis bolboretas que a axudaron a despegala.
-Ahhhh- Grito Arana ao tempo que caía no chan.

Unhas bolboretas axudárona. Outras colleron un trineo de xoguete do Nadal, que encontraron na casa, remplazaron aos renos por algunhas bolboretas. Por último colocaron a  Arana encima e… Xa podía saír e disfrutar da primavera!

Colorín colorado e as amigas disfrutaron.

                                  Emma Alén 

No hay comentarios:

Publicar un comentario